Kadir İnanır’dan haber var
Sanatçı Kadir İnanır’ın sağlık durumuyla ilgili tedavi gördüğü hastaneden yazılı açıklama yapıldı. Oturabiliyor, fizik tedavi süreci devam ediyor.
Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Necdet Sağlam’ın verdiği bilgiler aktarılan açıklamada, "Kadir Bey bugün daha iyi. Daha önce açıkladığımız gibi ekstübe, bilinci açık ve daha anlaşılır konuşabiliyor. Ek hastalıkları kontrol altında, uygulanan tıbbi tedavilere olumlu yanıt alınıyor. Oturabiliyor, fizik tedavi süreci devam ediyor. Yoğun bakımda tedavisi devam etmektedir ancak yakın zamanda yoğun bakımdan çıkarmayı planlıyoruz.” denildi.
Haber: Hürriyet / Kelebek




Benzer Haberler
Tedavi sürecinde psikolojik desteğin kritik öneme sahip olduğu vurgulandı.
"BELEDİYE KARAKOLLARA YEMEK VERMELİ"
“İnsan ve Doğa” Sergisiyle Sanat İyiliğe Dönüşüyor
YENİ TİYATRO DERGİSİ 13. EMEK VE BAŞARI ÖDÜLLERİ’NDE ŞEHİR TİYATROLARI’NA 4 ÖDÜL
TÜRKİYE YAZDI, SIRA JÜRİDE: “DİRENİŞ VE ADALET” YARIŞMASINDA FİNAL HEYECANI
RUFFLES, DÜNYACA ÜNLÜ YILDIZLAR VE TARAFTARLARI EFSANEVİ MAÇ İZLEME PARTİSİ’NDE BULUŞTURDU
Dünya Çevre Günü’nde Gazetecilerden Farkındalık Mesajı
GRAND MODEL OF TÜRKİYE 2026 ‘DAN MUHTEŞEM FİNAL