Yasmin Erbil: Barışmaları bu sefer zor
Mehmet Ali Erbil’in kızı Yasmin Erbil, babası Mehmet Ali Erbil’in Gülseren Ceylan ile boşanması hakkında konuştu.
Erbil, “Ben seviyordum Gülseren’i. O yüzden biraz içim buruk. Ama ikisi için de hayırlısı olsun” dedi.
Yasmin Erbil, sosyal medyada gündem olan ayrılığın ardından tarafların konuşma yasağı için protokol imzalanması hakkında, “Bir protokol imzaladılar sanırım evet. Konuşamıyorlar ayrılık ile alakalı diye biliyorum. Bende imzalanmış bir şey yok ama” diyerek kahkaha attı. Erbil, Gülseren Ceylan’la görüşmeye devam edeceğini de söyledi:

“Biz görüşüyoruz, bundan sonra da görüşmem gibi bir kuralım yok. Babam için nasıl bir durum olur, sormak lazım. Bence öyle görüşülmemesi gereken birisi değil. Ama bu sefer barışmaları zor gibi gözüküyor.”
Kaynak: Hürriyet / Kelebek




Benzer Haberler
Sanat dünyasında başarı tesadüf değildir…
TÜRK AKADEMİSYEN VE SANATÇI ÇİN’DE DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKTİ
Ege’den “Karanlıktan Aydınlığa ”ya Yeni Dokunuş
TheVox İstanbul’da Ayta Sözeri’den Müzik Dolu Gece
Gitarist Tuğba Özay’dan şarkılar
2 AİLE ARASINDA TAM KADRO GERİ DÖNÜYOR! 4 ARALIK'TA SİNEMALARDA
YAPAY ZEKAYA MEYDAN OKUDU: "GELSİN DÜĞÜNLERDE HALAY ÇEKSİN BAKALIM!"
Antalya Açıkhava'da müzikseverlerle buluşan Gökhan Türkmen'in konserinde 7 evlenme teklifi yapıldı