Ana Sayfa TELEVİZYON 30 Mart 2016 142 Görüntüleme

RTÜK’ten Seda Sayan’a yalanlama!

RTÜK’ten yapılan yazılı açıklamada, “Seda Sayan’ın RTÜK’e şikayeti” başlıklı haberde yer alan, Sayan’ın “2006 yılında RTÜK’ün kendisini başörtüsü taktığı için cezalandırdığına” yönelik iddialarının doğru olmadığı bildirildi.   “ALGI OLUŞTURULMA ÇALIŞMASI”   Belirtilen cezanın, 2 ve 3 Mayıs 2007’de Kanal D’de, sunuculuğunu Seda Sayan’ın yaptığı, hafta içi her Sabah yayınlanan “Sabahların Sultanı Seda Sayan” isimli programda iki ticari markanın gizli Reklamı yapıldığı için verildiği kaydedilen açıklamada, “Ne şikayette belirtilen tarih doğrudur ne de başörtüsü taktığı için ceza verilmiştir. Burada bir algı oluşturulmasına çalışılmaktadır. RTÜK’ün gizli reklam konusundaki hassasiyeti aynı şekilde devam etmektedir.” ifadeleri kullanıldı.

KAYNAK : http://mobil.star.com.tr/mobildetay.asp?Newsid=1099469

Yorumlar

Yorumlar (Yorum Yapılmamış)

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

İlginizi çekebilir

Enver’in keyfi yerinde

Enver’in keyfi yerinde

izmir escort escort izmir antalya escort bayan izmir escort bayan anal porno antalya jigolo bursa escort anal porno tecavüz porno porno indir metin2 wslik serverler beğeni hilesi bayan escort bursa escort escort gaziantep izmir escort izmir escort
Tema Tasarım | Osgaka.com